Nattugglan Kian

Inatt höll Kian oss vaken fram till ca 04, han ville inte sova utan låg och jollrade och grät om vartannat. Han lugnade ner sig när han fick hålla både mamma och pappa i handen och fick ligga tätt intill. Efter ett sista mål tog tröttheten över och han somnade gott, mamma och pappa likaså. Därför tog vi sovmorgon (igen) fram till ca 11:15 innan vi gick upp och åt frukost.

Därefter tog vi en promenad ner till Port73 där pappa inhandlade ett tidningsställ och en ny kaffekopp till jobbet, otroligt skönt med lite frisk luft och Kian somnade som vanligt i vagnen och sov hårt under hela promenaden.

Vi får se hur denna kväll/natt blir, vi vet att Kian är en liten nattuggla (precis som sin far) och han är mest aktiv mellan 21-23. Detta kommer ändras allt eftersom, just nu lider vi inte så mycket eftersom vi kan sova ut på morgonen istället. Men när pappa Tobias börjar jobba igen ska väl mamma Lina försöka vända lite på dygnet då tanken är att hon ska försöka gå iväg på lite aktiviteter på dagarna.



Kian har ärvt sin mammas långa fingrar....

Kommentarer
Postat av: Frida

Det kan ju vara saffran som han kanske reagerade på då, det är ju ingen vanlig ingrediens man brukar använda sig av annars.



Men du ammar honom helt eller?



Har med haft stor bak idag, tre olika sorters kakor blev det. Även en massa städ och tvätt innan, 1 maskin igår och 3 maskiner idag...känns som det aldrig tar slut, Men äntligen har Wille börjat att minska med sina kräkningar sedan han har börjat få vanlig mat. Ska väl kanske inte säga för mycket...då blir det kanske värre igen :P



jag ska faktiskt börja jobba redan nu i januari. Vecka 2 börjar jag. Dock bara 2 dagar i veckan, 4 dagar var tredje vecka då jag även jobbar helg. Lite bara för att dryga ut mamma dagarna så man har några dagar extra osv när det är inskolning på dagis m.m...sen är det ju alltid skönt att kunna vara hemma så länge som möjligt innan man är tvungen att jobba heltid igen...



Men även jag ska köra aftonbladet, så dem dagar både jag och Anders så ska Wille faktiskt få åka med mig, då jag ska köra i min hemstad så kan man åka hem om det skulle behövas akut.



Så det är bra :)



Kram



2010-12-11 @ 22:21:31
URL: http://willesmamma.wordpress.com
Postat av: Anna Löfgren

Men sicka söta små fingrar..

2010-12-11 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0