Förberedelser inför pappas födelsedag



Det blev en sovmorgon för Kian och mamma idag, men det behövs nog inför dagens städplaner. Pappa Tobias fyller år i morgon och då ska vi få hem lite besök och inför detta måste vi plocka och dammsuga. Presenterna är inköpta men måste slås in.

Men innan vi börjar med städning och presentinslagning ska vi ut och ta en liten promenad, Kian får en chans att somna gott i vagnen, mamma får röra på sig lite och vi båda för en dos frisk luft. På nyheterna igår sa de att det ska bli ännu kallare onsdag/torsdag - uppåt 20 minusgrader och då vill man helst vara inomhus..

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas ni haft en bra jul :)



många klappar?



Såg att ni fått en babysitter, så skönt! Funkar den bra???



Kram

2010-12-28 @ 20:16:29
URL: http://willesmamma.wordpress.com
Postat av: Frida

Så mysigt det lät med det, då blir det varmt och gott för honom.

Planerna inför nyår är inte så stora, vi ska ut till några kompisar, men det blir väldigt lugnt för min del eftersom Wille är med också, så kanske blir ett glad champange :) Svägerskan ska köra hem oss så jag har ju iaf någon som är helnykter annars hade jag inte ens druckit något. Är lite nojjig med sånt, om någonting skulle hända så är det bra att ha en nykter. Så det brukar vara jag annars. För willes skull ;)



God fortsättning på er! kram

2010-12-29 @ 11:07:47
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0