Mini julafton

Idag har vi umgåtts med farmor och farfar hela dagen. Vi tog en liten promenad och passade då på att visa kyrkan där det framtida dopet ska äga rum.

Middag: hasselbackspotatis, fläskfile, sås och sallad (vår specialitet)
Efterrätt: chokladmousse med blåbär och hallon
Snacks: ost och kex

Farmor och farfar hade med sig flera paket till Kian och de var alla jätte fina! Av farfar fick Kian en egenmålad tavla..
Sen hade Ingmarie och Bosse också skickat med en superfin tavla - tack för den!



Nu har de gått hem och Kian är nybadad och pyjamasen är på - men frågan är när lilleman vill sova? Förmodligen inte förens om någon timma - en liten nattuggla är han minsann, precis som sin pappa.


Kommentarer
Postat av: Frida

Nyårsafton var jätte bra förutom att ja då blev sjuk med.



Wille börjar bli bättre nu, bara lite snorig i näsan och lite hosta.



men det kunde varit värre =)



Så mysigt med besök...



Idag blir det bara att ta det lugnt hemma, då jag har sjukt ont i min fot som jag trampade snett med igår. Har en ledskada i foten sedan innan så jag skulle opererat mig förra året, men blev ju ändrade planer då det visade sig att jag väntade Wille.



Så nu har jag en tennisboll till fotknöl.



Vad händer för er idag?



Kram

2011-01-09 @ 11:15:13
URL: http://willesmamma.wordpress.com
Postat av: Anna Löfgren

Är det första fotot på stolta farfar och farmor?

2011-01-10 @ 19:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0