Promenad till Coop



Igår bestämde vi oss för att ta en promenad ner till Coop för att handla lite och ev kolla på gummistövlar till Kian inför förskolestarten. Mormor hade inget speciellt för sig på sin lediga dag så hon kom förbi och gjorde oss sällskap ner. Det är inte så långt att gå men när Kian ska få gå själv och titta tar den normal promenadtiden på 7 minuter istället 35 minuter.

Det är svårt att slita sig när vi kommer till rondelllen, det är för många fina lastbilar, bussar och bilar som åker förbi då som han vill titta på.

Kommentarer
Postat av: Therese

men vad har jag sagt om o köpa skor?!

sluta va så envisa och köp förfasiken genom mig så får ni kanske nått par på köpet jämfört med i butik...

ni får ju 50% genom mig.

O de e massa pengar i längden, tänk va mycke annat ni kan shoppa för dem. En väska, ett par till skor. Ja jag kan räkna upp mycket... ;D

2012-03-17 @ 19:24:06
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0